۱۵ بازديد

در زمينه طراحي و دكوراسيون داخلي بعضي از شغل علاوه بر اينكه به دنبال زيبايي در نما و محيط درون مغازه خود هستند به دنبال افزايش امنيت براي كسب و كار خود نيز ميباشند. از جمله طلافروشان و صرفان از اين دسته مي باشند.يك طراحي و دكوراتور زمانيكه مي خواهد اقدام به طراحي داخلي طلا فروشي نمايد جدا زا همه مباحث مربوط به نور پردازي و رنگ بندي و… بايد در ابتدا امنيت محيط را در اولويت كار خود قرار دهد و هيچ چيز را فداي اين مورد نكند . البته  محيط طلا فروشي لاجرم همانقدر كه احتياج به بالا رفتن امنيت دارد به نوعي با كمي اختلاف كمتر نياز به زيبايي بصري نيز دارد.پس اينجاست كه هنر واقعي يكي دكوراتور و طراح مشخص مي شود كه چگونه با حفظ و ارتقا امنيت علاوه بر اينكه برزيبايي محيط خللي ايجاد نخواهد شد بلكه در جهت بالا رفتن كيفيت بصري ان نيز اقداماتي صورت خواهد پذيرفت.

طراحي داخلي طلا فروشي

طراحي داخلي طلا فروشي

بر هيچ كس پوشيده نيست كه مبحث طراحي داخلي و دكوراسيون يك مكان تجاري چقدر مي تواند بر ميزان خريد مشتري ها تاثير گذار باشد. بسياري از افراد تنها با ديدن يك دكوراسيون شيك و طراحي مدرن حاضر به اطمينان به آن مكان تجاري كرده و اقدام به خريد مي كنند.يكي از شغل هاي كه به جرات مي توان گفت مبحث دكوراسيون داخلي در آن بسيار تاثير گذار است طلا فروشي است.قطعا اگر بتوان طراحي داخلي طلا فروشي را به صورت مدرن و منحر به فرد پياده سازي كرد مي توان اين اميد را داشت كه از ميان ساير رقبا مشتريان به دكوراسيون مغازه شما اطمينان كرده و از شما خريد كنند.مخصوصا اينكه معمولا اكثر مراجعه كنندگان به يك مغازه طلا فروشي معمولا خانم ها هستند و بايد به شيك و مدرن بودن دكوراسيوني كه قرار است در ان محيط به كار رود بسيار توجه كرد.

طراحي داخلي طلا فروشي

طراحي داخلي طلا فروشي

اگر مغازه شما در مكاني پر رفت و امد است به جرات مي توان عنوان كرد كه با داشتن دكوري منحصر به فرد مي توانيد بسياري از نگاه ها را به سمت خود جلب كرده و در اصطلاح پا خور مغازه تان را بالاتر ببريد.همچنين از زاويه اي ديگر مي توان به اين موضوع نگاه كرد. طلا يك كالاي لوكس و بسيار با ارزش و در عين حال گران قيمت است.پس نياز است تا از آن مراقبت هاي لازم به عمل آبد.سارقين طلا معمولا به دنبال راهي براي نفوذ به مغازه هاي طلا فروشي هستند و اگر مغازه شما از امنيت كافي برخوردار نباشد در واقع راه را براي اين افراد هموارتر كرده ايد. در طراحي داخلي براي طلا فروشي علاوه بر اينكه بايد به مبحث زيبايي توجه خاصي داشت بايد حتما به اين نكته نيز توجه كرد كه به گونه اي روند طراحي و اجرا صورت پذيرد كه به بر امنيت مغازه بيافزايد. طلا به دليل لوكس بودن و گران بودنش شايد مانند ساير كالاي ديگر نتوان هر بار كه مشتري درخواست كرد كه فلان محصول را ببيند انرا از ويترين در آورده و در اختيار آن قرار داد..اينجا است كه اگر دكوري مناسب براي اين كالا پيش بيني شود تا حد زيادي و بدون اينكه نياز باشد كالا از ويترين خارج شود مشتري مي تواند به تماشاي كامل محصول مشغول شود و تنها زماني كه واقعا تصميم جدي به خريد داشت آنرا در اختيارش قرار دهيد.معماري داخلي به كار رفته در مغازه طلا فروشي شما مي تواند نقش مهمي در شكل نهايي دكوراسيون داخلي شما داشته باشد.

 

در اين بخش مي خواهيم انحصار در مورد دكوراسيون داخلي رستوران صحبت كنيم.اين روزها به دلايل مختلفي بر اهميت موضوعاتي همچون معماري داخلي و طراحي و دكوراسيون افزوده شده و جامع بر خلاف گذشته توجه ويژه اي به اين موضوعات دارد .علم روانشناسي اثبات كرده كه به ميزان قابل توجهي شكل و نماي يكي محيط مي تواند بر روحيه افراد تاثير گذار باشد.از رنگ بندي گرفته تا نوع نور پردازي و همچنين مدل معماري داخلي كه به كار رفته و حتي مهم تر از ان نوع چيدمان وسايل كه به اصطلاح فنگ شويي مي گويند همه و همه به ميزان قابل توحهي بر زندگي روزانه افراد مي تواند تاثيرات مثبت و يا منفي داشته باشد.در واقع طرح ها و رنگ ها و نورها هر كدام در حال ساطع كردن انرژي مي باشند و اينجاست كه هنر يك طراح و دكوراتور مشخص مي شود كه چگونه به بهترين شكل ممكن به اجرا و پياده سازي يك طرح بپردازد.

طراحي داخلي رستوران

طراحي داخلي رستوران

همانطور كه رد بالا نيز اشاره كرديم موضوع قابل بحش ما امروز در مورد رستوران ها مي باشد. محيطي كه بسيار مهم است كه به چه سبك و سياقي طراحي شود . دقت نماييد اگر از رنگ و نور مناسب و معماري  خوبي در اين محيط استفاده نكنيد مي تواند منجر به شكست در كار شما شود. شما هر چقدر هم كه غذايي با كيفيت توليد نماييد قبل از اينكه بخواهيد انرا عرضه كنيد ابتدا بايد در قدم اول در جذب مشتري به رستوران خود موفق باشيد تا بعد از ان بتوانيد با كيفيت خوبي كه در محصولات  خود ارائه مي دهيد انرا به يكي از مشتريان ثابت خود مبدل نماييد.پس قدم اول در اين پروسه بي شك همان مبحث دكوراسيون داخلي رستوران شما  است.حتي ما براي دكوراسيون آشپزخانه شما در رستوران نيز طرح هاي منحصر به فردي داريم.

 

امروزه بر اهميت معماري داخلي و طراحي و دكوراسيون واقف شده اند و همه مي دانيم كه يك طرح و دكور تا چه حد مي تواند در زيبايي و بهينه شدن محيط مورد نظر تاثير گذار باشد. شركت دكوراسيون داخلي اكچري با افتخار اعلام مي دارد كه با بيش از 15 سال تجربه حرفه اي در اين زمينه اماده ارائه خدمات حرفه اي در زمينه هاي مختلف همچون تجاري-اداري-مسكوني مي باشد. ما با كادري مجرب و متخصص در زمينه معماري داخلي و طراحي داخلي محيط آماده طراحي و پياده سازي انواع طرح و دكورها را براي شما علاقه مندان داريم.براي دريافت اطلاعات بيشتر مي توانيد در اين زمينه از بخش تماس با ما حتما با ما در ارتباط باشيد و يا به صورت حضوري به دفتر شركت تشريف بياوريد و از آخرين پروژه هاي انجام شده توسط ما ديدن نماييد.

شركت دكوراسيون داخلي

يك شركت دكوراسيون داخلي بايد در ميان افراد گروه خود تخصص هايي همچون معماري داخلي-طراحي و دكوراسيون داخلي-افراد آشنا به علم فنگ شويي.افارد آضنا به علم نور پردازي و همچنين افراد متخصص در علم رنگ شناسي داشته باشد. يك طرح و دكور زماني زيبا و منحصر به فرد خواهد شد كه در تمامي بخش هايي كه عنوان كرديم كار به صورت حرفه اي و عالي انجام شود.هر قسمت كه در ان كوتاهي شود مي تواند تاثيري مخربي در كل پروزه بر جاي بگذارد.با اين اوصاف فكر كنيم نياز باشد تا حتما قبل از اينكه دست به انتخاب شركتي به عنوان مجري كار خود بگيريد حتما از سوابق و ميزان تخصص ان مطلع شده تا با انتخابي صحيح خود را به هدفي كه داريد نزديك تر نماييد.

شركت دكوراسيون داخلي

شركت دكوراسيون داخلي

يكي از مهمترين اركان زيبايي در هر محيط پنجره ها هستند .بله شايد از نظر بسياري از افراد اصلا به چشم نيايند اما تاثيرات منحصر بهف رد خود را حتما در يك محيط بر جاي خواهند گذاشت.امروزه براي معماري و آرايش پنجره هاي امكانات قابل توجهي در اختيار شماست.اين امكانات به نسبت گذشته بيش تر است. با صرف وقت و دقت عمل به نتيجه هاي خوبي خواهيد رسيد.ابتدا كمي به خود پنجره توجه كنيد اگر از معماري زيبايي و با رازشي برخوردار است و يا مشرف به منظره اي زيبا و رويايي مي باشد بهتر است كه دست به تركيب ان نزنيد.اگر از نظر شما خلوت در اولويت است يا مي خواهيد از اتلاف انرژي جلوگيري نماييد مي توان پوششي طراحي كرد كه از جذابيت پنجره نكاهد و اگر پنجره ي مورد نظر شما چندان جالب نيست مي توانيد با شگردهاي خلاقانه آن را جالب توجه از آب در آوريد. بله اين نكته را گفتيم كه بدانيد كار يك شركت دكوراسيون داخلي لاكچري شناخت دقيق تمام موقعيت هاست و اگر افارد گروه مجرب و متخصص باشند درنهايت تاثير ان را در شكل نهايي پروژه خود احساس خواهيد كرد .

 

اين روزها بر خلاف گذشته توجه و اهميت زيادي به مباحث معماري داخاي  طراحي و دكوراسيون مي شود و اهميت ان هر روز بيش از گذشته براي جوامع بشري مشخص مي شود. يكي از بخش هايي كه شاهد هستيم از اين هنر و علم به خوبي در حال استفاده مي باشند مربوط مي شود به ارگان هاي پزشكي. امروز مي خواهيم در مورد طراحي مطب دندانپزشكيبراي شما صحبت كنيم.قبل از ان كه بخواهيم وارد بحث شويم بايد مجددا متذكر شويم كه امروزه بر هيچ كس پوشيده نيست كه يك طرح و دكور تا چه حد مي تواند بروي روحيه افراد تاثيرات مثبت و يا منفي بر جاي نهد.بر همين اساس است كه سعي شده در محيط هاي مختلف با توجه به نوع عملكريد كه از انجا انتظار مي رود دكوراسيوني منطبق با با ان ايجاد نمايند.

حال با توجه به توضيحات بالا به نظرتان براي طراحي مطب مدرن دندانپزشكي بايد از چه نوع دكوراسيوني استفاده نماييم ؟ از چه رنگ هايي بيشتر رد اين باره بهره ببريم و چه نوع نور پردازي را در محيط استفاده كنيم.؟ قطعا و طبعا چيزي كه از يك محيط پزشكي و در ماني انتظار مي رود آرامش و حس داشتن اطمينان  امنيت است. بيمار دوست دارد در محيط پزشكي ديگر دردي بر دردهاي او اضافه نشود .ما وظيفه داريم كه طرح و دكور را براي اينگونه محيط ها به گونه اي به كار بريم كه دقيقا چنين حسي به انها القا شود.همه چيز بايد مو به مو و دقيق رعايت شود تا بتوان به چنين خواسته اي دست يافت.

از رنگ اميزي گرفته كه معمولا در اين محيط ها بايد تلفيقي از رنگ هاي آرامش بخش و ملايم به كار گرفته شود . رنگ هايي همچون آبي و سبز به نظر بهترين گزينه براي اين منظور هستند. نحوه نور پردازي نيز از اين قاعده مثتثني نيست و بايد تا جاي ممكن با تكنيكي مناسب نوري ملايم و آرامش بخش را به محيط بدهيم. بله نور و رنگ هر دو فريبنده هستند و بايد از اين تكنيك به نحو احسن در اين راستا استفاده نماييم تا در نهايت  بتوانيم بهترين طراحي مطب دندانپزشكي شيك را انجام دهيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.