۱۴ بازديد

يكي از مهمترين اصول طراحي داشتن ذوق هنري و دانش فني در اين زمينه مي باشد. در مجموعه آرك مايان كادري فني و تخصصي با استفاده از آخرين دانش روز دنيا در اين زمينه براي طراحي و دكوراسيون داخلي شما طرح هاي روز دنيار ا پياده سازي خواهند كرد. يكي از شهر هايي كه ما در انجا قبول پروزه مي كنيم شيراز است. طراحي داخلي در شيراز به دلسيل خوش ذوق بودن و هنرمند بودن مردم اين شهر شايد از ديگر شهر كمي سخت تر باشد و بايد با نكته بيني  بيشتري به پروزه هاي مربوطه نگريست.

مجموعه تخصصي آرك مايان با كادري تخصصي و مجرب امادگي قبول سفارشات طراحي و دكوراسيون داخلي را در هر نقطه از كشور دارا يم باشد. شما عزيزان شاكن در شيراز مي توانيد پروزه هاي خود را به مجموعه تخصصي ما بسپاريد.براي بازديد از نمونه كارهاي ما مي توانيد به بخش هاي مختلف سايت مراجعهه نماييد و ازداخرين كارهايي كه به اتمام رسانده ايم بازديد نماييد.

با افتخار اعلام مي داريم هرگونه پروزه طراحي داخلي در شيراز را مي توانيم با كيفيتي بسيار بالاتر  نسبت به شركت هاي مشابه و با زماني كوتاه تر برايتان  انجام دهيم.براي تماس با ما مي توانيد از بخش تماس با ما سايت اقدام نماييد.چنانچه تهران هستيد نيز مي توانيد به صورت حضوري به دفتر شركت مراجعه نماييد و ازز آخرين كارهاي انجام شده توسط ما بازديد نماييد.

 

يكي از مهمترين خدماتي كه گروه تخصصي آرك مايان ارائه مي دهد مربوط به طراحي و دكوراسيون داخلي محيط هاي اداري -تجاري -مسكوني است. با افتخار اعلام مي داريم مجموعه ما اين بار خدمات خود را در سطح كشوري گسترش داده و اماده قبول سفارش از تمامي نقاط كشور از جمله شهر شيراز مي باشد. ما كليه خدمات طراحي داخلي در شيراز را به صورت صفر تا صد براي شما عزيزان انجام خواهيم داد.

عزيزان ساكن در شيراز مي توانند جهت هماهنگي هاي بيشتر با دفتر مركزي ما در تهران تماس حاص فرمايند تا انها را در جريان ريز كارهايي كه قرار است انجام دهيم بگذاريم.پيشنهاد مي كنيم ابتدا از نمونه كارهاي ما ديدن فرماييد و آنها را با سيار شركت هاي همكار مقايسه نماييد. كليه كارهاي ارائه شده توسط ما از بهترين متريال ممكن براي طراحي و ساخت انها استفاده شده است و معماري داخلي به كار رفته رد هر كدام در نوع خود يونيك و بي نظير مي باشد.

ما بر اساس نياز واقعي شما عزيزان شيرازي و بر اساس ميزان بودجه اي كه براي اين كار در نظر گرفته ايد برايتان پلن هاي مختلفي را ارائه مي دهيم تا در نهايت با توجه به سليقه خودتان هر كدام را كه خواستيد انتخاب نماييد.

 

همه ما بي شك در عمق وجود خود هميشه به دنبال رسيدن به ارامش بوده ايم و از هيچ كاري براي رسيدن به اين هدف فرو گذار نبوده ايم . امروزه بر همگان ثابت شده است كه موضوع طراحي و دكوراسيون داخلي چقدر مي تواند در رسيدن به اين امر به ما كمك نمايد و به ميزان قابل توجهي تاثير گذار باشد. مجموعه لاكچري فعاليت طراحي داخلي در شيراز را به دسته بندي كارهاي خود افزوده است و امروزه علاوه بر پوشش كامل شهر تهران -اهواز و جزيره كيش با افتخار  اعلام مي داريم كه عزيزان شيرازي نيز مي توانند از خدمات طراحي  و دكوراسيون داخلي كه توسط مجموعه تخصصي ما ارائه مي شود استفاده نمايند.

در بسياري مواقع ما دست به هر كاري مي زنيم تا ارامش راب راي خود و خانوده مان فراهم كنيم اما غافل ازين موضوع هستيم كه با يك دكوراسيون متناسب و استفاده از يك طراحي داخلي همگون مي توان خيلي زود به اين هدف دست يافت.البته اين امر در مجامع پيشرفته بشري به خوبي درك شده و به ان توجه لازم به عمل مي آيد اما متاسفانه در ايران هنوز بر اهميت اين موضوع زياد واقف نشده ايم و از اين روست كه بر آن شده ايم تا هر چه بيشتر اين مهم را برايتان بيشتر بازگو نماييم و در اين راستا اطلاع رساني كنيم.

 

اولين قدم اين است كه بايد به نوع معماري داخلي استفاده شده در محيط توجه كرد و بر اساس ان اقدام به طراحي و دكوراسيون نمود. البته شايان ذكر است گاهي اوقات به دليل اينكه اشتباهات زيادي را مي توان در نقشه معماري داخلي يافت و عملا اين موراد /انقدر زياد هستند كه مي تواند تاثير منفي در طرح و دكوراسوين نهايي ما داشته باشد بايد دست به تغيراتي در نقشه اوليه زد. مجموعه تخصصي لاكچري در اين زمينه ينز قادر به انجام پروژه هيا شما عزيزان شيرازي است و شما چنانچه بخواهيد ما ابتدا تغييراتي متناسب با علم روز را رد معماري داخلي شما پياده سازي خواهيم كرد و در مرحله بعد به فكر طراحي و دكوراسيون داخلي خواهيم بود.

طراحي داخلي در شيراز با توجه به اينكه مردمان اين ديار خود اهل ذوق و هنر و شعر هستند شايد كار را براي هر شكرتي كه ادعا دارد كمي سخت نمايد.بايد با توجه به روحيه هنري و لطيف و مهربان اين ديار عمل نماييم و در اين راستا اقدام به طراحي و دكوراسيون كنيم.

دقت نماييد چه در نقشه اي كه براي معماري داخلي استفاده مي كنيم و چه در تمامي مراحل طراحي و دكوراسيون ما بر اساس علم روانشناسي  نكات لازم را در طرح هايمان لحاظ خواهيم كرد  تا بتوانيم براي محيط هاي شما حس شور و هيچان و ارامش و امنيت را به ارمغان بياوريم.

اگر نكاهي به معماري گذشته شهر شيراز بياندازيم در تمامي بخش هاي ان شاهد ذوق و هنر و بي و حد حصر معماران ان دوره هستيم و مردم اين شهر با تماشاي روزانه اين طرح و اثر ها در واقع به نوعي به انها عادت كرده اند و اگر قرار است در علم نوين و روز براي پروزه اي عمليات طراحي و دكوراسيون صورت پذيرد حتماو حتما بايد به اين مواردي كه گفتيم دقت لازم شود تا جاي ممكن سعي شود بر طبق فرهنگ غني اين شهر عمل نمود.

 

اما نكته اي كه بايد يك طراح و دكوراتور بداند اين است كه هر محيطي اعم از اداري و تجاري و مسكوني … مي تواند با رعايت اصول صحيح معماري تبديل به محيطي جذاب و زيبا و پر انرژي شود و نيم توان هيچ بهانه اي را در زمينه قبول كرد كه به فلا و بهمان دليل انجام اين كار ممكن نبوده و نيست.با افتخار مجموعه لاكچري نيز بر همين راستا عمل نموده و اين اعتقاد را داريم با توجه به ميزان تخصص و تجربه اي كه در اين حوزه داريم مي توانيم هر انچه كه شما شهروند شيرازي عزيز بخواهيد را برايتان طراحي و پياده سازي نماييم.

از كليه طرح هاي سنتي همگون با فرهنگ شهر خودتان گرفته تا طرح هاي مدرن و روز دنيا و حتي طرح هيا مدرن -كلاسيك كه تلفيقي از مدرنيته و سنتي بودن را در /انها مي توان يافت.در نهايت با اطمينان مي كوييم هدف اصلي ما رضايت خاطر مشتريان اسيت و تا رسيدن به اين نقطه در يك پروزه از هيچگونه تلاشي كوتاهي نخواهيم كرد.

اما در بخش بعدي به چند نكته مي پردازيم كه مي بايست براي رسيدن به يك طرح قابل قبول حتما رعايت نمود :

اولين بحث عملكرد مي باشد . بله شما بايد ابتدا بدانيد كه نوع عملكرذيد كه مي خواهيد از محيط مورد نظرتان داشته باشيد چيست؟ ما با توجه به اين مورد كليه طرح و نقشه هاي خود را اماده و اجرا مي كنيم.مثلا يك چهار ديواري مي تواند عملكردي به عنوان يك اتاق خواب و يا يك آشپزخانه و يا يك اتاق نشيمن داشته باشد و درهر مورد نيزا است تا با توجه به نوع كارايي كه دارد طراحي و دكوراسيون در ان صورت پذيرد.

دومين مساله بعد از اينكه نوع عملكرد و كارايي مشخص شد اين است كه بايد به افراد درون آن محيط توجه داشت و بر ساسا نيازهايشان اقدام به تغييرات داد.

 

در طراحي داخلي در شيراز مهمترين بخش كار به نظر اينجا است كه بايد حتما در تمامي طرح ها و نقشه ها ميزان آسايش  را براي افراد درون محيط به خوبي در نظر گرفت. يك اتاق هر چقدر هم كه زيبا طراحي شده باشد اما اگر قابل استفاده نباش و يا به سختي بتوان ان عملكرد لازم را در ان پياده سازي كرد عملا مخل آسايش ده و همين امر موجب شكست طرح شما مي شود.

 

طراحي داخلي در شيراز |مجموعه  تخصصي آرك مايان با كادري مجرب و حرفه اي اماده ارائه خدمات معماري و طراحي و دكوراسيون داخلي در شهر شيراز مي  باشد.ما با صد ها نمونه موفق اين بار بر آن شده ايم تا گستره خدمات خود را به تمامي سطح كشور ارائه دهيم.

طراحي داخلي چيست؟
آموزش: طراحي داخلي شغلي است كه به تحصيلات عالي و آموزش‌هاي ويژه‌اي نياز دارد. كساني كه مي‌خواهند وارد اين حرفه شوند بايد چيزهاي زيادي را درباره‌ي رنگ و مواد كار مختلف، طراحي با نرم‌افزارهاي كامپيوتري، طراحي با قلم، مديريت فضا، طراحي مبلمان، معماري و چيزهايي از اين دست بياموزند. طراحان داخلي تازه‌كار معمولاً كار خود را با شركت‌هاي بزرگ يا طراحان داخلي به‌نام آغاز مي‌كنند و پس از كسب تجربه شركت طراحي داخلي شخصي خود را راه‌اندازي مي‌كنند.
جواز كار: در بعضي كشورها، منطقه‌ها يا ايالت‌ها يك طراح داخلي بايد در آزمون‌هايي شركت كند تا بتواند گواهي رسمي كار را دريافت كند. پس به‌تر است قبل از انتخاب طراح داخلي مورد نظر ببينيد كه او اجازه‌ي كار دارد يا نه.
كارشان چيست؟ تخصص يك طراح داخلي مديريت فضا، طراحي و نوسازي يك محيط داخلي است. پس كار آن‌ها از طراحي پلان ساختمان آغاز مي‌شود و تا انتخاب مناسب‌ترين مبلمان براي آن فضا را شامل مي‌شود. طراح داخلي فقط حال و هواي يك محيط داخلي را تغيير بدهد، بلكه به طور كلي كاركرد آن را عوض مي‌كند.
با چه كساني كار مي‌كنند؟ يك طراح داخلي معمولاً با معمار يا پيمان‌كار كار مي‌كند، كساني كه در كنار هم مي‌كوشند تا فضاي مورد نظر مشتري را براي‌اش بسازند كه مي‌تواند يك هتل، يك آپارتمان، يك دفتر كار يا هر چيز ديگري باشد . ما افتخار مي كنيم كه طراحي داخلي در شيراز  هم مي توانيم به راحتي براي عزيزان  شيرازي پوشش دهيم.

 

كلمات كليدي :

طراحي داخلي در كيش

طراحي داخلي كيش

طراحي داخلي در اهواز

طراحي داخلي اهواز

طراحي داخلي در شيراز

طراحي داخلي شيراز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.